Bij Lizzie Nails geweest voor BIAB met gellak. Erg blij mee! Ik kom zeker terug.
Geweldig gedaan heel blij mee
Reactie plaatsen
Reacties
Bij Lizzie Nails geweest voor BIAB met gellak. Erg blij mee! Ik kom zeker terug.
Geweldig gedaan heel blij mee